luns, 22 de maio de 2017

DESEÑANDO EN 3D

ESTES DÍAS ESTIVEMOS A APRENDER A DESEÑAR A NOSA PROPIA PEZA 3D COA APP THINGMAKER. CADA UN CREOU A SÚA QUE DESPOIS IMPRIMIREMOS NA NOSA IMPRESORA 3D.

É MOI SINXELO, ABRIMOS A APLICACIÓN E PULSAMOS O MÁIS...

 ESCOLLEMOS O TIPO DE PEZA A CREAR E ARRASTRAMOS AS ELEXIDAS QUE CONECTAN ENTRE ELAS
UNHA VEZ LISTO TOCAMOS O BOTÓN DO DEBUXO DA IMPRESORA, QUE PODE ENVIAR A PROPIA DO PROGRAMA OU DESCARGAR O ARQUIVO. ELEXIMOS DESCARGAR O ARQUIVO O DRIVE, PARA ISO ABRIMOS A CONTA DA CLASE.
UNHA VEZ ABERTA NON HAI QUE VOLVER A FACELO, SÓ ENVIAR DE CADA VEZ.
ASÍ DE FÁCIL!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario